Page 106 Manual Limba si Literatura Romana
P. 106
Jocuri şi jucării
UNITATEA 9
DESCOPERĂ
¾ Ce cadou crezi că au primit Anda şi Andu? Descrie-l în 5–7 enunțuri!
¾ Descrie jucăria pe care ai vrea să o primeşti în dar, de ziua ta.
¾ Spune povestea unei jucării care ocupă un loc special în sufletul tău.
¾ Crezi că timpul petrecut alături de cineva drag este un dar valoros?
KENDAMA MAGIC Exprimă-ți părerea despre acest lucru, aducând argumente în spri-
jinul opiniei tale.
Jucăria care ¾ Imaginează-ți că ai primit în dar puterea de a călători nu doar ori-
unde în univers, ci şi în lumi imaginare. Descrie locul în care ți-ar
a cucerit România plăcea să ajungi, alături de o persoană dragă.
¾ Citeşte cu atenție informațiile de pe eticheta prezentată alăturat.
Care dintre ele te-ar convinge să cumperi jucăria?.
¾ Caută instrucțiunile de folosire ale jocului descoperit la exercițiul
Model certificat și acreditat anterior. Adăugă-le în portofoliul tău individual.
de Asociația Kendama din Japonia! ¾ Inventează şi tu o etichetă a unui joc fantezist numit De-a totul şi
alcătuieşte-i instrucțiunile de folosire. Urmăreşte filmul din manu-
alul digital pentru a vedea cum au rezolvat acest exercițiu alți copii
de vârsta ta.
104
UNITATEA 9
DESCOPERĂ
¾ Ce cadou crezi că au primit Anda şi Andu? Descrie-l în 5–7 enunțuri!
¾ Descrie jucăria pe care ai vrea să o primeşti în dar, de ziua ta.
¾ Spune povestea unei jucării care ocupă un loc special în sufletul tău.
¾ Crezi că timpul petrecut alături de cineva drag este un dar valoros?
KENDAMA MAGIC Exprimă-ți părerea despre acest lucru, aducând argumente în spri-
jinul opiniei tale.
Jucăria care ¾ Imaginează-ți că ai primit în dar puterea de a călători nu doar ori-
unde în univers, ci şi în lumi imaginare. Descrie locul în care ți-ar
a cucerit România plăcea să ajungi, alături de o persoană dragă.
¾ Citeşte cu atenție informațiile de pe eticheta prezentată alăturat.
Care dintre ele te-ar convinge să cumperi jucăria?.
¾ Caută instrucțiunile de folosire ale jocului descoperit la exercițiul
Model certificat și acreditat anterior. Adăugă-le în portofoliul tău individual.
de Asociația Kendama din Japonia! ¾ Inventează şi tu o etichetă a unui joc fantezist numit De-a totul şi
alcătuieşte-i instrucțiunile de folosire. Urmăreşte filmul din manu-
alul digital pentru a vedea cum au rezolvat acest exercițiu alți copii
de vârsta ta.
104

